Skip to main content

מטפלים סיעודיים לחולים וקשישים

מטפלת זרה לילד שר"מ טיפול בקשיש סיעודיטיפול סיעודיחברת סיעוד מטפלת סיעודית מטפלת פיליפיניתמטפלת דוברת רוסיתמטפלת דוברת רומניתמטפלים זרים יעוץ והתאמת מטפלים זכאות העסקת עובד זר עבודה מטפלת סיעוד עובד סעודי זר העסקת עובדת סיעודית עזרה סיעודית מטפל סיעודי סוכנות סיעוד עובדים זרים אחות סיעודית ארוע מוחי מטפל סיעודי משכורת עובד זר משכורת מטפלת זרה כח אדם סיעודי חברת כוח אדם סיעודי עובד זר סיעודי עובדת זרה סיעודית חברת סיעוד בחיפה חברות סיעוד ירושלים חברות סיעוד בני ברק חברות סיעוד בתל אביב חברות סיעוד רמת גן חברות סיעוד בצפון סיעוד קשישים חברות סיעוד באשקלון חברות סיעוד בחולון חברת סיעוד חברת סיעוד סיעודי חברת סיעוד בהרצליה חברת סיעוד נתניה חברת סיעוד בירושלים חברת סיעוד אשדוד חברת סיעוד באר שבע חברת סיעוד בנהריה חברת סיעוד כפר סבא מטפל זר מטפלת זרה אחות פרטית מטפלת פיליפינית פנויה שמירה פרטית בבית חולים מטפלות סיעודיות אישפוז קשיש סיעודי אשפוז סיעודי משכורת מטפלת זרה מטפלת דוברת פולנית מפת אתר


מטפלת סיעודית/ מטפל סיעודי- לחולים באלצהיימר / דמנציהמה י מחלת האלצהיימר - (Alzheimer) מחלה קשה הנפוצה בקרב קשישים,המתבטאת במחיקת תאי עצב של המוח. המחלה הוגדרה לראשונה ב-1906 בידי החוקרים הגרמנים אלואיס אלצהיימר (Alois Alzheimer) ואמיל קרפלין (Emil Kraepelin). את מחלת האלצהיימר מאפיינת ירידה בתפקוד הקוגניטיבי והמעשי. בתחילה נפגעות התנהגויות מורכבות (למשל נהיגה)ומתגלים קשיים בזיכרון לטווח קצר. לעתים ישנן גם הפרעות התנהגותיות, כמו התקפי זעם. כאשר המחלה מתקדמת, עלול להתפתח שטיון - דמנציה (dementia) שבו החולה מאבד את יכולתו לבצע את הפשוטות שבפעולות: דיבור, הליכה לשירותים, אכילה, שינה, ובמיוחד הוא צפוי לפגיעה חמורה בזיכרון, עד כדי חוסר יכולת להיזכר בשמו ובזהותו. בהתאם ל חוק סיעוד חולה באלצהיימר / דמנציה זכאי, עוד בשלביה המוקדמים של המחלה, לקבל סיוע מהביטוח הלאומי ויחד עם יכולת מימון פרטית, להשיג לעצמו מטפל סיעודי (מטפלת סיעודית) מנוסה כמטפל או מטפלת סיעודית פרטית 24 לסיוע שעות ביממה.חברת אופק רגב מטפלים סיעודייפ תסייע בהגשת הבקשה וקבלת ייעוץ חינםבמוקד ארצי 1800-200-180או הקליקו כאן לתאום פגישת הכרות הקלק כאן !
חזרה למעלה
מטפלת סיעודית/ מטפל סיעודי- לחולים בפרקינסון מהי מחלת פרקינסון היא מחלה ניוונית של מערכת העצבים, המתקדמת באיטיות ומאופיינת בהפרעות מוטוריות טיפוסיות, המתרחשת עקב חוסר במוליך העצבי דופמין. הסיבה למחסור בדופמין הינה אידיופתית (סיבה שאינה ידועה), אך ידוע שהיא כרוכה במוות של קבוצת תאי ה-Substantia Nigra. בין ההפרעות ניתן למנות: האטה וירידה ‏בתנועה, נוקשות שרירים, רעד בלתי רצוני במנוחה, הפרעות בשיווי המשקל וחוסר יציבות בהליכה.‏ המחלה נובעת מתפקוד לקוי בגרעיני הבסיס במוח, שממוקמים במרכז המוח, במוח התיכון ותפקידם לנהל את ההיבטים האוטומטים של תנועותינו, באופן מדויק ללא התערבות הכרתית. בשלב מתקדם של המחלה, ההפרעות בתנועתיות השרירים מערבות גם את מנגנון הבליעה והדיבור. הדיבור נעשה לא ברור משום שהוא איטי וחלש מהרגיל. במקרים קשים הדיבור הופך ללחישה, משום שהחולה מתקשה לדחוס את האוויר דרך קנה הנשימה כדי להרים את קולו. הפרעות דומות לאלו נגרמות אחרי שבץ מוחי ואופן הטיפול בהם דומה.
חברת אופק רגב מטפלים סיעודיים תדאג להתאים מטפל סיעודי(מטפלת סיעודית זרה) למטופל על מנת לסייע בפעולות היומיומיות ולהקל על בני המשפחה.קבלת ייעוץ חינם במוקד ארצי 1800-200-180או הקליקו כאן לתאום פגישת הכרות הקלק כאן !
חזרה למעלהמטפלת סיעודית/ מטפל סיעודי- לחולים בטרשת נפוצהמהי טרשת נפוצה (באנגלית Multiple Sclerosis או MS) הינה מחלה כרונית של מערכת העצבים, הפוגעת בתפקודם התקין של תאי העצב במערכת העצבים המרכזית על ידי פגיעה והפחתה במיאלין, חומר שומני המבודד את סיבי העצבים (האקסונים). המיאלין עוזר בעיקר להעברת זרמים חשמליים בין תאי עצב. הפגיעה בהעברת הזרמים מקשה על תפקוד תקין של המוח (שמבוסס על העברת זרמים חשמליים), מה שמשפיע על תפקוד הגוף כולו. תהליך זה גורם לפגיעה באיברים שונים, ולרוב בחוט השדרה, המוח ועצב הראיה. למחלה יש מגוון רחב של תסמינים, ביניהם ראייה מטושטשת, קשיים בהליכה, סחרחורות וניוון שרירים. חולים רבים חיים עם המחלה שנים רבות, אך במקרים החמורים יותר המחלה גורמת לפגיעה בתנועה אצל החולה ואף לנכות. חוץ מהדמיון בשם, אין לטרשת נפוצה קשר ממשי לטרשת עורקים. שתי המחלות קשורות כביכול לנזק שנגרם בעקבות המחלה לאיבר בו הן פוגעות (טרשת היא מילה נרדפת להתנוונות). בהתאם לדרגת הנכות אדם שלקה בטרשת נפוצה זכאי לקבל סיוע מהביטוח הלאומי ויחד עם יכולת מימון פרטית, להשיג לעצמו עובד זר (מטפלת זרה) מנוסה כמטפל או מטפלת פרטית ל24 שעות ביממה.
חברת אופק רגב מטפלים סיעודייפ תדאג להתאים עובדת זרה/עובד זר לחולה על מנת לסייע בפעולות היומיומיות ולהקל על בני המשפחה.קבלת ייעוץ חינם במוקד ארצי 1800-200-180או הקליקו כאן לתאום פגישת הכרות הקלק כאן !
חזרה למעלהמטפלת סיעודית/ מטפל סיעודי- לחולים לאחר אירוע מוחי / שבץ מוחימהו שבץ מוחי או אירוע מוחי הוא מצב רפואי הנגרם כתוצאה מהפסקת זרימת הדם לאחד החלקים של המוח. התוצאה היא התקף פתאומי של הפרעה באחד או יותר מתפקודי הגוף. תופעה זו ידועה גם במינוח הרפואי CVA, ראשי תיבות באנגלית של Cerebro-vascular Accident. שבץ הוא מקרה חירום רפואי וחשוב לפנות לרופא מיד עם גילוי הסימנים הראשונים של האירוע, כיוון שבמקרים מסוימים ניתן למנוע את הסכנה באמצעות טיפול בחומרים ממיסי קרישים. התוצאות המיידיות וארוכות הטווח של שבץ מוחי שונות בחומרתן ויכולות לנוע מחולשה חולפת, עקצוץ באחת הגפיים, או פסיכוזה זמנית ועד לנכות או מוות. בהתאם לחוק סיעוד גבר מעל גיל 65 ואישה מעל גיל 60 שלקו באירוע מוחי זכאים לקבל סיוע מהביטוח הלאומי ויחד עם יכולת מימון פרטית, להשיג לעצמם מטפל סיעודי (מטפלת סיעודית זרה) מנוסה כמטפל או מטפלת פרטית ל24 שעות ביממה
חברת אופק רגב עובדים זרים תדאג להתאים מעובד זר / עובדת זרה לחולה על מנת לסייע בפעולות היומיומיות ולהקל על בני המשפחה.קבלת ייעוץ חינם במוקד ארצי 1800-200-180או הקליקו כאן לתאום פגישת הכרות הקלק כאן !
חזרה למעלהמטפלת סיעודית/ מטפל סיעודי- לילדים אוטיסטיםהמונח "אוטיזם" מתאר לעתים את כלל התסמונות המכונות "תסמונות הקשת האוטיסטית" ולעתים רק את התסמונת המכונה "אוטיזם קלאסי" או "תסמונת קנר". דף זה יתאר אוטיזם קלאסי. אוטיזם קלאסי הוא לקות התפתחותית הנובעת מבעיה נוירולוגית תורשתית ומולדת. התסמינים של אוטיזם הקלאסי מחולקים לשלוש קבוצות: 1. תסמיני תקשורת (כגון קושי ביצירת קשרים חברתיים, בהבעת רגשות, בתקשורת בעזרת הבעות פנים). 2. תסמיני הפרעה בדיבור ותסמיני התנהגות חזרתית (כגון נדנוד חוזר של הגוף ופחד משינויים). כיום מקובל לחשוב שחלק מהתסמינים הקשורים בהתנהגות חזרתית נובעות ממגבלה בתכנון רצף תנועות (תכנון מוטורי) ושמגבלה זו גורמת גם למגבלה בקואורדינציית הידיים שקיימת אצל רבים מבעלי התסמונות שבקשת האוטיסטית. 3. לאוטיסטים רבים יש גם אינטגרציה חושית לא מוצלחת שמתבטאת למשל בחוסר יחסי של רגישות לכאב ועודף רגישות למגע. חלוקת הסימפטומים לשלוש קבוצות אלה מקלה את ההשוואה של האוטיזם הקלאסי אל התסמונות האחרות מהקשת האוטיסטית. התנהגות אופיינית לאוטיזם הופכת לברורה בדרך כלל במהלך שלוש שנות החיים הראשונות. על פי רוב יש התדרדרות תפקודית בגיל שנתיים וחצי שהופכת התנהגות זו לברורה יותר
חברת אופק רגב עובדים זרים תדאג להתאים מטפל/ת זר/ה למטופל על מנת לסייע בפעולות היומיומיות ולהקל על בני המשפחה.קבלת ייעוץ חינם במוקד ארצי 1800-200-180או הקליקו כאן לתאום פגישת הכרות הקלק כאן !
חזרה למעלה מטפלת סיעודית/ מטפל סיעודי- לחולים אונקולוגים (חולי סרטן) מחלת הסרטן חברת אופק רגב עובדים זרים מספקת מטפלים סיעודיים לחולי סרטן, עזרה בטיפול סיעודי בבית - עזרה בנקיון הבית, ביצוע מטלות שונות, נקיון, רחצה, השגחה וליווי הניתנים על ידי מטפלת או עובד סיעוד. בתחום זה ניתן להעסיק מטפלת פרטית, לקבל סיעוד מביטוח לאומי ( גמלת סיעוד ) ולקבל מספר שעות בשבוע של עובד סיעוד ישראלי או להעסיק עובד סיעודי זר 24 שעות ביממה.
חברת אופק רגב עובדים זרים תדאג להתאים מטפל/ת זר/ה למטופל על מנת לסייע בפעולות היומיומיות ולהקל על בני המשפחה.קבלת ייעוץ חינם במוקד ארצי 1800-200-180או הקליקו כאן לתאום פגישת הכרות הקלק כאן !
חזרה למעלה
עובדים לחולי פרקינסון,השגחה לחולת סרטן,מטפלת סיעודית לחולה סרטן,מטפל לנכה סיעודי, מטפלים זרים לחולי סרטן, מטפלים סיעודיים לנכים, טיפול סיעודי לאחר אירוע מוחי / שבץ מוחי, מטפלים לילדים אוטיסטים, מטפלים לחולי טרשת נפוצה,מטפל לילד נכה ( גמלת ילד נכה‎ )

Comments

Popular posts from this blog

רשימת חברות סיעוד מורשות - עובדים זרים

זקוקים לעזרה בבחירת עובד זר או חברת סיעוד ? פנו אלינו עכשיו לייעוץ ללא התחייבות מוקד ארצי שיחת חינם - 1-800-200-180 פנה אלינו עוד היום ועובדת סוציאלית תלווה אותך בהגשת המסמכים הנדרשים בהתאמת המטפל ,עד קבלת הזכויות. רשימת חברות סיעוד מורשות - עובדים זרים בישראל קיימות עשרות חברות סיעוד שתפקידן לספק שירותים סיעודיים במסגרת חוק סיעוד. חברות סיעוד מספקות מטפלים ומטפלות לעזרה לקשישים בבתיהם. הקשיש יכול לבחור מרשימת חברות סיעוד לאחר קבלת אישור גמלת הסיעוד מביטוח לאומי. כחלק ממסגרת גמלת הסיעוד ניתן להעסיק עובד זר סיעודי .חברות אשר קיבלו היתר ממשרד התעשיה והמסחר (תמ"ת) ליבוא עובדים זרים בתחם הסיעוד מחויבות לעמוד בכללי איכות שנקבעו במסגרת רישיונן. חברות אלו נמצאות בפיקוח של משרד התמ"ת על ידי עובדת סוציאלית, חברות המורשות להביא לארץ עובדים זרים מחויבות במתן תנאים סוציאליים והדרכה לעובדים ואפשרות להחליף את העובד במידה והוא לא מתאים או מכל סיבה אחרת.מוקד ארצי 24 שעות - מספר חינם 1-800-200-180 לתאום פגישת הכרות הקלק כאן ! חברות סיעוד צפון חברות סיעוד בחיפה , חברות סיעוד בטבריה, חברות ס

עובדים זרים בסעודיה נשארו בבתים בעקבות שינוי מדיניות

הממשלה הסעודית הבטיחה פשיטות על עסקים, שווקים ואזורי מגורים כדי לתפוס עובדים זרים בעלי אשרות שאינם חוקיות. ברחובות הבירה ריאד הסעודי היו שקטים במיוחד ביום שניכגולים רבים נשארו בבית , כדי למנוע את תחילתו שלהסנקציות על ממשלת עובדי זרים לא חוקיים . אתרי בנייה היו נטושים, התנועה של שעת עומס הגמגום של ריאד זרמה בצורה חלקה והרבה חנויות ודוכנים בשוק היו סגורות בשכונות בדרך כלל עסוקות , כי הם ביתם של מספר גדול של הקהילה הזרה ההכנסה הנמוכה של ערב הסעודית. הממשלה של יצואנית הנפט המובילה בעולם הבטיחה פשיטות על עסקים , שווקים ואזורי מגורים כדי לתפוס גולים אשרותשאינם חוקיות משום שהם לא עובדים עבור החברה , כי " בחסות " כניסתםלממלכה. באזור התעשייה ריאד , שם עובדים רבים הם זרים , רוב החנויות היו סגורות ביום שני בבוקר , על פיעדיםשאמרו שהוא ראה תריסר אנשים מתרוצציםלכיסוי כאשר הם שמעוסירנה משטרהמכביש סמוך. "אף אחד לא בא לקנות שום דברבכל היום. זה מצב רע מאוד ", אמר אבו צף ,סורי שבבעלותוחנות חלקי מכונה באזור. האכיפה של כללי ויזה היא מאמץ נוסף כדי לסייםשוק שחור לע

שלבים להעסקת מטפלת זרה סיעודית - עובדת זרה לטיפול סיעודי

השלב הראשון להעסקת מטפל זר לטיפול סיעודי– קבלת אישור להעסקת מטפל זר / מטפלת זרה 1. בשלב זה יש להגיש בקשה למוסד לביטוח לאומי בגשה לגמלת סיעוד – הטפסים ניתנים להורדה באתר הקלק כאן , או יינתנו על ידי אופק מטפלים זרים בבית המטופל או בית החולים. לקבלת טופס להחמרת מצב לחץ כאן 2. לאתר קבלת תשובה של הביטוח הלאומי (16 או 18 שעות שבועיות) נציג אופק מטפלים זרים מסייע בהגשת הבקשה לקבלת היתר להעסקת מטפל זר / מטפלת זרה מיחידת הסמך (במשרד התמ"ת). (יש לשלם אגרה ע"ס 275ש"ח) טפסים ינתנו ע"י אופק מטפלים זרים. לתשלום אגרה : לחץ כאן השלב השני – בחירת מטפל זר( מטפלת זרה ) ל טיפול סיעודי (קשיש,נכה,מוגבל) לאחר קבלת היתר להעסקת מטפל זר ( מטפלת זרה ) ממשרד התמ"ת (יחידת הסמך) מתחיל השלב השני והחשוב ביותר בתהליך – בחירת המטפל הזר הסיעודי (מטפלת זרה סיעודית) . אנו מבצעים תהליך רציני המורכב מכמה אלמנטים לבחינת צרכי החולה הסיעודי ומשפחתו, תהליך זה מבוצע על ידי צוות מיומן של עובדים סוציאליים ומאבחנים מקצועיים (עובדי חברתנו). חברתנו תציג למטופל ( חולה סיעודי ) ובני משפחתו מספר מעומדים (מט