Skip to main content

מעסיקים עובד זר? עליכם לרכוש לו ביטוח בריאות לעובדים זרים


חברת "אופק" מטפלות לקשישים מפעילה מוקד שירות טלפוני הפועל 24 שעות ביממה בכל ימות השנה. המוקד מספק מענים מיידיים ללקוחות הסיעוד וההשגחה.
מספר חינם 1-800-200-180לתאום פגישת הכרות הקלק כאן !


מעסיקים עובדת זרה סיעודית? עליכם לרכוש לו ביטוח בריאות לעובדים זרים
26/11/2009, 15:53
מתוך גלובס
חברות הביטוח המקומיות מספקות גם ביטוחי בריאות לתיירים ולעובדים זרים השוהים בישראל. בשוק יש מגוון פתרונות, החל מהרמה המינימאלית המחויבת על ידי הממשלה ומעלה, והמחיר משתנה בהתאם להיקף הפוליסה.
ביחס למהגרי העבודה קובע חוק עובדים זרים כי על המעביד שלהם (למשל, מי שמעסיק אחות סיעודית זרה בביתו) מוטלת החובה להסדיר לעובדת זרה המועסק על ידו ביטוח רפואי, ללא קשר לקיומה של אשרת עבודה תקפה של העובד. כלומר, גם אם מדובר בעובד לא חוקי, צריך לבטח אותו, והאחריות לכך היא על המעסיק.
העובד צריך לקבל ביטוח רפואי למשך כל תקופת עבודתו אצל המעביד, בביטוח שיבטיח את זכאותו לשירותי בריאות דומים לאלו המוענקים על פי סל הבריאות מכוח חוק ביטוח בריאות ממלכתי. העסקת עובד זר ללא הסדרת ביטוח רפואי על ידי המעסיק מהווה עבירה פלילית.
הפוליסות לזרים השוהים בישראל, בין אם לעובדים זרים או לתיירים, צריכות לכלול כיסוי למימון הוצאות אשפוז בבית חולים ציבורי בישראל כולל כיסוי עבור הוצאות חדר מיון גם ללא אשפוז נלווה, הוצאות חדר ניתוח, הוצאות שכר מנתח ורופא מרדים, הוצאות טיפול נמרץ, כיסוי למימון תרופות בהתאם לסל התרופות, שירותי מעבדה, ייעוץ ובדיקות, מימון הוצאות העברת המבוטח באמבולנס ממקום האירוע לבית החולים ומימון כרטיס טיסה עבור המבוטח. כל זאת בכפוף לתנאים שנקבעו בפוליסה עצמה.
ביטוחי הבריאות לזרים אינם מחויבים לכלול כיסויים לשורת טיפולים בהם: שירותים פסיכולוגיים; בדיקות גנטיות; אשפוז סיעודי או שירותי סיעוד אחרים; טיפולי פוריות; שירותים הניתנים מחוץ לישראל; תרופות לטיפול במחלת אלצהיימר ותרופות פוריות. *
חברת "אופק" מטפלות סיעודיות לקשישים מפעילה מוקד שירות טלפוני הפועל 24 שעות ביממה בכל ימות השנה. המוקד מספק מענים מיידיים ללקוחות הסיעוד וההשגחה.
מספר חינם 1-800-200-180לתאום פגישת הכרות הקלק כאן !
תגים: , ,

Comments

Popular posts from this blog

רשימת חברות סיעוד מורשות - עובדים זרים

זקוקים לעזרה בבחירת עובד זר או חברת סיעוד ? פנו אלינו עכשיו לייעוץ ללא התחייבות מוקד ארצי שיחת חינם - 1-800-200-180 פנה אלינו עוד היום ועובדת סוציאלית תלווה אותך בהגשת המסמכים הנדרשים בהתאמת המטפל ,עד קבלת הזכויות. רשימת חברות סיעוד מורשות - עובדים זרים בישראל קיימות עשרות חברות סיעוד שתפקידן לספק שירותים סיעודיים במסגרת חוק סיעוד. חברות סיעוד מספקות מטפלים ומטפלות לעזרה לקשישים בבתיהם. הקשיש יכול לבחור מרשימת חברות סיעוד לאחר קבלת אישור גמלת הסיעוד מביטוח לאומי. כחלק ממסגרת גמלת הסיעוד ניתן להעסיק עובד זר סיעודי .חברות אשר קיבלו היתר ממשרד התעשיה והמסחר (תמ"ת) ליבוא עובדים זרים בתחם הסיעוד מחויבות לעמוד בכללי איכות שנקבעו במסגרת רישיונן. חברות אלו נמצאות בפיקוח של משרד התמ"ת על ידי עובדת סוציאלית, חברות המורשות להביא לארץ עובדים זרים מחויבות במתן תנאים סוציאליים והדרכה לעובדים ואפשרות להחליף את העובד במידה והוא לא מתאים או מכל סיבה אחרת.מוקד ארצי 24 שעות - מספר חינם 1-800-200-180 לתאום פגישת הכרות הקלק כאן ! חברות סיעוד צפון חברות סיעוד בחיפה , חברות סיעוד בטבריה, חברות ס

עובדים זרים בסעודיה נשארו בבתים בעקבות שינוי מדיניות

הממשלה הסעודית הבטיחה פשיטות על עסקים, שווקים ואזורי מגורים כדי לתפוס עובדים זרים בעלי אשרות שאינם חוקיות. ברחובות הבירה ריאד הסעודי היו שקטים במיוחד ביום שניכגולים רבים נשארו בבית , כדי למנוע את תחילתו שלהסנקציות על ממשלת עובדי זרים לא חוקיים . אתרי בנייה היו נטושים, התנועה של שעת עומס הגמגום של ריאד זרמה בצורה חלקה והרבה חנויות ודוכנים בשוק היו סגורות בשכונות בדרך כלל עסוקות , כי הם ביתם של מספר גדול של הקהילה הזרה ההכנסה הנמוכה של ערב הסעודית. הממשלה של יצואנית הנפט המובילה בעולם הבטיחה פשיטות על עסקים , שווקים ואזורי מגורים כדי לתפוס גולים אשרותשאינם חוקיות משום שהם לא עובדים עבור החברה , כי " בחסות " כניסתםלממלכה. באזור התעשייה ריאד , שם עובדים רבים הם זרים , רוב החנויות היו סגורות ביום שני בבוקר , על פיעדיםשאמרו שהוא ראה תריסר אנשים מתרוצציםלכיסוי כאשר הם שמעוסירנה משטרהמכביש סמוך. "אף אחד לא בא לקנות שום דברבכל היום. זה מצב רע מאוד ", אמר אבו צף ,סורי שבבעלותוחנות חלקי מכונה באזור. האכיפה של כללי ויזה היא מאמץ נוסף כדי לסייםשוק שחור לע

שלבים להעסקת מטפלת זרה סיעודית - עובדת זרה לטיפול סיעודי

השלב הראשון להעסקת מטפל זר לטיפול סיעודי– קבלת אישור להעסקת מטפל זר / מטפלת זרה 1. בשלב זה יש להגיש בקשה למוסד לביטוח לאומי בגשה לגמלת סיעוד – הטפסים ניתנים להורדה באתר הקלק כאן , או יינתנו על ידי אופק מטפלים זרים בבית המטופל או בית החולים. לקבלת טופס להחמרת מצב לחץ כאן 2. לאתר קבלת תשובה של הביטוח הלאומי (16 או 18 שעות שבועיות) נציג אופק מטפלים זרים מסייע בהגשת הבקשה לקבלת היתר להעסקת מטפל זר / מטפלת זרה מיחידת הסמך (במשרד התמ"ת). (יש לשלם אגרה ע"ס 275ש"ח) טפסים ינתנו ע"י אופק מטפלים זרים. לתשלום אגרה : לחץ כאן השלב השני – בחירת מטפל זר( מטפלת זרה ) ל טיפול סיעודי (קשיש,נכה,מוגבל) לאחר קבלת היתר להעסקת מטפל זר ( מטפלת זרה ) ממשרד התמ"ת (יחידת הסמך) מתחיל השלב השני והחשוב ביותר בתהליך – בחירת המטפל הזר הסיעודי (מטפלת זרה סיעודית) . אנו מבצעים תהליך רציני המורכב מכמה אלמנטים לבחינת צרכי החולה הסיעודי ומשפחתו, תהליך זה מבוצע על ידי צוות מיומן של עובדים סוציאליים ומאבחנים מקצועיים (עובדי חברתנו). חברתנו תציג למטופל ( חולה סיעודי ) ובני משפחתו מספר מעומדים (מט